Pazartesi, Şubat 10, 2020

YENİLMEDİM!...

Bir anahtar deliği aydınlığım vardı karanlık dünyamda...Bir ışık hüzmesiydi beni hayata bağlayan...Ve inadımdı...Yenilmemeye yemin edişimdi dik duruşuma sebep...Kalbimde yerleşen imanım, damarlarımda dolaşan kanımdı kaşektik ruhumun gıdası...

Eğilip bükülmediysem ömrüm boyunca,dağılıp kaybolmadıysam bunca yalan dolan karşısında ve hala umutla bakabiliyorsam yarına ; Ey Sevgili! Sadece sana tutunuşumdur kurtuluşuma sebep... Sana sığınışım, sana yalvarışım, sana kul oluşum diriltti beni..."Kul olmak" sonunda insan etti beni...

Dualar derman oldu yaralı gönlüme...
Ve döndüm işte cisimlendiğim ilk aleme!...
Dilimde her kilidi açan bir kelime...
BİSMİLLAAAHHH!...

10 yorum:

DARMADAGIN dedi ki...

kazandıgınıza sevindim...

hosgeldiniz...

Hayâl dedi ki...

Hoşbuldum.Ziyaretiniz için teşekkür ederim...Siz de hoş geldiniz.

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Eğilip bükülmediysem ömrüm boyunca, dağılıp kaybolmadıysam bunca yalan dolan karşısında ve hala umutla bakabiliyorsam yarına.. ."

@ Hayâl Heybesi

Bilinmelidir ki.. okyanusa dökülen bir damla, okyanusun bütününe tesir eder.

Sizin de,

..olmaklığınız bir yağmur misâli ise, yazıya geçen düşünceleriniz de birer yağmur damlasıdırlar:

Kimi kez, ağlatıyor 'lar.. kimi kez de, güldürüyor 'lar.. gibi,

Hayâl dedi ki...

Hoşgeldiniz :) Unutulmadığınızı bilip unutmadığınız için binlerce teşekkür...

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayâl Heybesi 'ne arz olunur..

"Dün yazamadım,
yazmak isteyip yazamadım..
niye yazmayayım yâ hû diye kızıp,
yazmadım.

Belki anlatamam
diye düşündürdü bana,
el âlemin anlamayacak olması..
demek istediğimi;

ben sizi seviyorum,
siz diye bir insanı.

Evet.. sevgi bu,
özlem diyemem;
çünkü özlem, ayrılık olunca hasıldır..
fakat sevgi, hep vardır;
zamana, mekâna bağlı değildir.

Siz diye bir insan vardı hep,
yokluğunuzda.. buralarda.

Ne düşündüğümü de,
yazdım işte.

İnsan sevmediğini de,
sevdiğini de bilip.. söyleyebilmeli.

Sevmediğini söyleyebilecek kadar
cesur, korkusuz, ve mert olmalı.

Sevdiğini söylemesi gerektiğini
bilebilecek kadar da,
ölüme yakın yaşadığının farkında.

Ucu bucağı neredeyse görünmeyen
blog dünyasında sizi tanımış olduğuma
memnuniyet duyuyorum.

Gülmeye karşı, neşeye karşı,
mutlu olmaya karşı..
sevgimizi anlayıp, anlamlandırabileceğimiz
cümleler bulduk yazılarınızda;

yeri geldi üzülüp kahroluyorduk,
sizinle beraber..

doğrusu;

en çok da, ağlatıyordunuz bizi..
göz yaşlarımız oluyordu pür gam;
yüreğimize akıyorlardı, sessizce.

Böyle bir Hayâl Heybesi tanıdık
sayenizde, ve onu sevdik.

K. Mızrak"


Bu.. bir tarz, hoş bulmuşuz demekti
efendim.. kabul ediniz :)

Adsız dedi ki...

Kazım Bey. Çok güzel noktalara değinmişsiniz. İnsan sevdiğini demeli. Ölüme ne kadar yakın olduğunu bilmediği için hele de. Demiyorsa zaten sevmemiştir.

Sevgili Hayal. Çok güzeldi. Bismillah ile başlamak nasip etsin Rabbim her işimize. Seni seviyorum. Hem de çoookk.

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Kazım Bey. Çok güzel noktalara değinmişsiniz. İnsan sevdiğini demeli. Ölüme ne kadar yakın olduğunu bilmediği için hele de.

@ Bahar Limonu

Sağolun efendim.. ne iyi ettiniz, bu düşüncenizi bizimle paylaşmakta; huzûr duymuşumdur, vesselâm.

Gönül Pınarı dedi ki...

"BİSMİLLAH" Diyerek başlamak ne güzel bir başlangıç. Zira " Bismillah her hayrın başıdır".
Allah'a kul olmak en büyük saadettir. "İnsanlar hür oldular ama yine de ABDULLAHTIRLAR". Abdullah olduktan sonra zaten başkasına abd olunmaz, esir olunmaz, köle olunmaz. Gerçek hürriyet, Allah'a kul olmaktır.
Hayal heybesini yeniden görmek, içindeki değerli mallardan istifade etmek ve zevk almak bizleri mutlu etti. Heybeniz boş kalmasın diyor, duygu yüklü yazı ve şiirlerinizi zevkle okumaya devam edeceğimi bildirmek istiyorum.

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

Ramazan bayramınızı tebrik ederim efendim.. sizi, neşe ile karşılasın inşâ Allah.

Hayâl dedi ki...

Ya Rabbim! Bana Senin sevgini,Seni sevenlerin sevgisini ve Seni bana sevdireceklerin sevgisini nasip et...

Allah için sevenlere selam olsun ...