Pazartesi, Şubat 10, 2020

AHZEN...



Ne yaman bir  kalesin sen, fethedilmesi güç
Taarruz etsem de suç, geri çekilsem de suç
Ben bu yola baş koymuşum, vazgeçer miyim hiç


Ya bu demirden yapılmış surlar eriyecek
Ya da bu kale önünde yüreğim bitecek


Demiştim bir zamanlar , artık gücüm kalmadı
Boşa koydum dolmadı, dolu ise almadı
Firar edeyim dedim , felek beni salmadı


Bütün yollar kapalı , mahkumum sana gurbet
Tükendi kelimeler , sadece kaldı ''Hasret ''


Sen farkında değildin , dirilttiğin toprağın
Çorak bir bozkır iken, yeşerttiğin bu bağın
Yokluğunda bir görsen nasıldım , darmadağın


Tavşanla dağ misali , haberin yoktu benden
Mengenedeydi ruhum , bir şey gelmezdi elden


Yüreğimde birikmiş , bunca kelimeyle ben
Yıllarca kaçıp durdum, hem kendimden hem senden
İşte karşında şimdi , prangalı bu benden


Hadi kır zincirleri , bitsin bu esaretim
İnan ki yaşamaya , kalmadı cesaretim


Hiç yorum yok: