Salı, Şubat 18, 2020

BAŞIMIZ SAĞOLSUN...



Dostum diye sarıldım, yüzüme güldü
Menfaati bitince,sırtını döndü
Maskesi sıyrıldı,yüzü göründü
Başımız sağolsun, insanlık öldü

Sakın verme sevgini her isteyene
Derdini de anlatma her dinleyene
Güvenme sakın her yüze gülene
Başımız sağolsun, insanlık öldü

Sen aramazsan kimse seni aramaz
Çağırınca gelmiyorsa, işe yaramaz
Böylesi asla senin yaran saramaz
Başımız sağolsun, insanlık öldü

Ne güven kaldı bende, ne aşk ne sevgi
Empati, sempati hepsi tükendi
Merhametim dağ gibiydi, eridi, bitti
Başımız sağolsun, insanlık öldü

Doğruyu söyledim inanmadılar
Bilimsel konuştum anlamadılar
Sadece yalana kucak açtılar
Başımız sağolsun, insanlık öldü

Bir kuyudan su içince herkes delirmiş
İçmeyen akıllıya da deli denilmiş
Akıllı da bu yanlış hükme yenilmiş
Başımız sağolsun, insanlık öldü

Hiç yorum yok: