Salı, Mayıs 09, 2006

AKLA ZİYÂN DİYALOGLAR


Hasta klinikten içeri girer. Hemşire hastayı karşılar.

Hemşire= Buyrun. nasıl yardımcı olabilirim?
Hasta= Dolgu yaptıracaktım.
Hemşire = Dişinize mi ?
Ve herkes = :))))))

Hemşire doktorun yanına gelir.Elinde bir sağlık karnesi , bir de hastanın verdiği liste vardır.Listede şunlar yazar: Antibiyotik
Ağrı kesici
Mide hapı
Vitamin

Hemşire= Hasta bu ilaçlardan istiyormuş.
Doktor = Sor bakalım kaçar kilo olacakmış.:))


Hasta elinde sağlık karnesi,kendi teşhisini kendisi koymuş olarak , doktorun yanına gelir.

Hasta= Ben grip olmuşum.Bir grip ilacı istiyorum.
Doktor= La havle..( sessizce tabi :))
Hasta = Ama toz olanlardan olmasın.Bir de mide ilacı istiyorum.O da şurup olmasın.Ağızda çiğnenenlerden olsun.Bir tane de antibiyotik yaz..
Doktor = En iyisi ben size şöyle ortaya karışık yaptırayım.


Hamile bir hanım ve meraklı eşi, ultrason yaptırmak için doktora gelirler.Hasta hazırlanır , doktor ultrasona başlar.Daha probu yeni eline almıştır ki,hastanın eşi sorar:

Meraklı eş = Cinsiyeti ne?
Sabırlı doktor = Durun bakalım daha yeni başlıyoruz.Bakın burası başı. Başının yan tarafında gördükleriniz...
Meraklı eş = Cinsiyeti ne?
Sabırlı doktor = Önce genel sağlık durumunu değerlendirelim.Kalp atımlarını görebildiniz mi?
Meraklı eş = Cinsiyeti ne?
La Havle çeken doktor = Cinsiyet tayini için bebeğin pozisyonu çok önemlidir.Pozisyon uygun değilse göremeyebiliriz.
Meraklı eş = Göremezseniz paramızı geri alabilir miyiz?
Sinirli doktor = Tabi ne demek ! Göremezsek üstüne bir ultrason ücreti de müessesemizden hediyedir.

( Yukarda anlatılanlar tamamen hayal ürünü olmayııııııp, tarafımdan yaşanmış hikayelerdir. )

8 yorum:

tahin dedi ki...

Neeee?
Aman Allahim!

Maalesef ulkemizde pek cok baba ve babaanne cocugun cinsiyeti konusunda hastalikli bir bakis acisina sahip! Ingiltere'de pek cok devlet hastanesinde cocugun cinsiyeti soylenmiyor cunku Hintli ve Cinli aileler bebek kizsa ne yazik ki cocugu aldiriyorlarmis:( Bunun onune gecmek icin devlet bu uygulamayi, yani dogum oncesi cinsiyetini soylemeyi pek cok yerde kaldirmis. Ise de yaramis. Ne aci..

emircan dedi ki...

Ne diyelim?Allah sabır versin.Önemli olan;sağlıklı,imanlı vatana,millete faydalı olanı..

cenkunal dedi ki...

Çok komikmiş gerçekten de.
Tabii her mizahta olduğu gibi "azıcık" mübalağa var .
:-)

zootechnist dedi ki...

İnsanoğlu bu ne yapsa yeridir.:-)

Hayâl dedi ki...

Cenk bey azıcık bile mübalağa yok...Yaşadığım gibi anlattım gerçekten :)... Daha neler var da malzemeyi bir seferde tüketmeyeyim dedim.Onları da sonra anlatırım artık ;)

Aşk-ı Beka dedi ki...

biz de böyle çok komik şeyler yaşıyoruz hastanede :)
sizin mesleğiniz nedir?

Hayâl dedi ki...

Ben doktorum aşk-ı bekâ...Meslektaşız galiba :)

Adsız dedi ki...

ALLAH sabır versin ne diyeyim ya ama çok güldüm yahu;)))...Çok güzel aktarmışsınız:)
Teşekkürler,görüşmek üzere;)